Ilmajoelle toinen tappio

Jääviysepäilyjen vuoksi maakunnan vuodeosastojen lakkauttamisesta äänestettiin toistamiseen aluevaltuustossa, mutta lopputulos ei muuttunut. Nyt vuodeosastojen kohtalo sinetöityi äänin 31–28, kun joulukuussa luvut olivat 32–27. Kaikki ilmajokiset aluevaltuutetut halusivat nykyisten vuodeosastojen säilyvän.

Yli-Hannuksela aluevaltuusto
Aluevaltuuston kokouksessa puheenvuorossa Harri Koskela (kok.), joka jätti eriävän mielipiteen tehtyyn vuodeosastopäätökseen. Myös muut kokouksessa olleet ilmajokiset jättivät eriävän mielipiteensä heti äänestystuloksen selvittyä. (kuvat: Tuomo Hämäläinen)

TILAAJILLE

Tämä sisältö on vain tilaajille

Hanki lukuoikeus tilaamalla Ilmajoki-lehti. Mikäli olet jo tilaaja, kirjaudu sisään.