Arkkitehti ja perhekoti palkittiin Pro Ilmajoki -mitaleilla

Itsenäisyyspäivän juhlan perinteikäs ohjelma puheineen ja musiikki- ja tanssiesityksineen huipentui ansioituneiden ilmajokisten palkitsemiseen.

Itsenäisyyspäivä2024 1
Pro Ilmajoki -mitalin vastaanottivat Keijo Viertoma (vas.), Tiina Tuominen ja Kalle Reinikka Perhekoti Toiskasta sekä arkkitehti Rainer Mahlamäki. Mitalit luovuttivat heille kunnanjohtaja Ari-Pekka Laitalainen ja Ilmajoki-opiston rehtori Mikko Kallio. kuva: outi rantala

TILAAJILLE

Tämä sisältö on vain tilaajille

Hanki lukuoikeus tilaamalla Ilmajoki-lehti. Mikäli olet jo tilaaja, kirjaudu sisään.