Asema 67:n ovet säppiin ensi viikolla

Perinteisen huoltoaseman kohtalo koskettaa vahvasti myös asiakkaita. Kahvikupin äärellä jutusteluun on etsittävä nyt muita kohteita.

Kirsi Juurakko
Kirsi Juurakon mukaan huoltoasemalla on käynyt vuosien saatossa paljon vakioasiakkaita. – Vanhempia ihmisiä on jopa kuskattu paikalle, jos he eivät ole itse päässeet liikkumaan, hän kertoo. kuva: tuomo hämäläinen

TILAAJILLE

Tämä sisältö on vain tilaajille

Hanki lukuoikeus tilaamalla Ilmajoki-lehti. Mikäli olet jo tilaaja, kirjaudu sisään.