Pankkikulmaan avautui kahvila

Ilmajokea koskevissa sosiaalisen median kanavissa on kerrottu, että Ilmajoen keskustaan tulee alkuvuodesta peräti kaksi uutta kahvilaa. Next Level Cafe ehti liikkeelle ensimmäisenä.

Next level cafe1
Kunnanhallituksen puheenjohtaja Harri Koskela ja kunnanjohtaja Ari-Pekka Laitalainen olivat uuden kahvilan ensimmäisten asiakkaiden joukossa. Heitä palveli Hanna Palomäki. (kuvat: Tuomo Hämäläinen)

TILAAJILLE

Tämä sisältö on vain tilaajille

Hanki lukuoikeus tilaamalla Ilmajoki-lehti. Mikäli olet jo tilaaja, kirjaudu sisään.