Suurleiri oli yhteistyön taidonnäyte

Pesäpallon D-ikäisten valtakunnallinen Suurleiri kiteytyy leirin sloganiin ”Yhdessä enemmän”. Näin kuvailee onnistumista leiriorganisaation puolesta leirin talouspäällikkö Essi Mäkelä.

KOSSU-SIILINJÄRVI 1-7-2025 (2)
KoU–SiiPe-pelissä 1.7. katsomo täyttyi kuin parhaina Superpesis-vuosina. Yleisöryntäyksen selityksenä oli D-ikäisten suurleiri. Kuva: Jussi Niukkala

TILAAJILLE

Tämä sisältö on vain tilaajille

Hanki lukuoikeus tilaamalla Ilmajoki-lehti. Mikäli olet jo tilaaja, kirjaudu sisään.